dimecres, 2 de gener del 2013

GIMP I ANIMACIONS

Primer de tot, bon any nou a tothom! 

Com ja vaig comentar en l’entrada anterior, encara em queda reflexionar sobre una activitat més fet a la classe amb la Júlia. 

Bé doncs, l’entrada d’avui va dedicada a les activitats que vam fer amb l’ajuda del programa GIMP. Aquestes consistien en fer uns gifts animats. El primer amb lletra i el segon amb imatges. 

Per fer el de les paraules vaig utilitzar la frase de : Tornarem a sofrir, tornarem a lluitar, tornarem a vèncer, dita per Lluís Companys. És un frase molt significativa per a mi, ja que no només la interpreto dins del context històric d’on prové sinó que també la podem portar fins a l’àmbit dels estudis; tornar a patir en saber que no et surt alguna cosa, però, tot i així, lluites per aconseguir-ho fins que finalment te’n surts. I per fer el de les imatges vaig escollir unes flors. 

El de la frase, en fer-lo a classe, em va ser més fàcil, però el de les imatges em va resultar més complicat. No és que no m’assabenti de les coses però per mi tot això em resulta força complicat. És com si jo ara li explico a una persona gran com funciona el programa més senzill i espero que al dia següent se’n recordi. Crec que tot s’acaba aprenent amb la pràctica constant i no en un dia. És cert que el nombre d’hores de classe són poques, però ens podríem haver centrat més en aprendre un parell o tres de coses en concret que no una gran quantitat d’elles, ja que la majoria no crec que em siguin de gran utilitat en el meu futur com a mestre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada