divendres, 4 de gener del 2013

59"

Bon dia! 

Avui he hagut d’entregar una activitat que realment m’ha agradat molt. 

Es tractava de fer un vídeo, de 59 segons, amb el movie maker. Aquest havia de tenir imatges nostres, dels 0 als 6 anys principalment, on apareguéssim amb noves tecnologies. Al principi ho vaig trobar difícil, ja que considerava que les noves tecnologies són coses molt concretes d’última generació i quan jo tenia d’entre 0 i 6 anys, inclús una mica més, no existien els grans avenços d’avui dia. Tot i així vaig saber que disfresses, joguines i petits detalls també formen part de les noves tecnologies, inclús la forma i organització d’estar assegut en una classe. Així doncs, si que vaig trobar un ampli ventall de fotografies de la meva infància relacionades amb el contingut que havia de tenir el vídeo. 

A més a més d’imatge també havia de portar alguna frase relacionada amb les imatges i so. En referència al so, he escollit una cançó que m’agrada molt i que crec que té força relació amb el contingut del vídeo. La cançó es diu Cada cop i és del grup català VUIT.


En definitiva i com a reflexió, crec que ha estat molt interessant poder fer aquesta activitat ja que no només treballes amb imatges i reflexions, sinó que també he après a crear un vídeo a partir de fotografies, eina que crec que em pot ser útil com a futura mestres, ja que es poden crear contes, muntatges fotogràfics de les diferents activitats que es realitzin durant el curs,... 

A més a més ha estat divertit el fet de buscar imatges de quan era petita i buscar en tots els àlbums que tinc aquelles que hi podien tenir alguna relació. Ha estat com fer un viatge a la meva infància i a tots els records, bons i dolents, que encara m’uneixen a ella.

Per acabar, aquí us deixo la cançó que acompanya les meves fotografies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada